Compania aeriana Blue Air a semnat contractul de concesiune pentru construirea noului terminal Plecari de pe Aeroportul Baneasa, investitie in valoare de aproximativ 10 milioane euro, au declarat reprezentantii companiei.
"Dupa finalizarea constructiei vom administra terminalul si vom primi niste redevente anuale. Estimam ca ne vom recupera investitia in circa 10 ani", a spus, pentru DailyBusiness.ro, Catalin Ilie, deputy general manager al Blue Air.
Catalin Ilie a explicat ca decizia Blue Air de a investi in constructia acestui terminal vine ca urmare a faptului ca aeroportul Baneasa nu mai suporta fluxul de pasageri.
Prin acest contract, Blue Air urmeaza sa construiasca noul terminal pe un teren de aproximativ 5.000 de metri patrati, aflat in proprietatea Aeroportului International Aurel Vlaicu.
Se estimeaza ca pana la sfarsitul anului 2008, dupa obtinerea tuturor avizelor si aprobarilor necesare, sa inceapa construirea noului terminal Plecari. Termenul de finalizare este de opt luni de la inceperea lucrarilor. Astfel, cel mai probabil in vara anului 2009 noul terminal va fi functional, conform NewsIn.
Deoarece in ultimii trei ani a crescut numarul pasagerilor, terminalul existent nu mai face fata, sustin reprezentantii aeroportului. Acestia considera ca daca se va construi noul terminal, Aeroportul Baneasa va avea o capacitate de peste doua milioane de pasageri, implicit va creste profitul si nu in ultimul rand se vor imbunatatii conditiile oferite pasagerilor.
Daca in 2007 au tranzitat Aeroportul Baneasa aproximativ patru milioane de calatori, peste cativa ani numarul va creste la peste opt milioane de pasageri, a spus Stefan Mladin, directorul general al aeroportului Baneasa.
In plus, directorul general al aeroportului Aurel Vlaicu considera ca este necesar un al treilea aeroport pentru ca, in urmatorii ani, cu toate dotarile si modernizarile ce vor fi facute la aeroporturile din Baneasa si Otopeni, acestea nu vor face fata fluxului din ce mai mare de calatori.
Totodata, aeroportul Baneasa trebuie sa adopte masuri de protectie a mediului, iar in acest sens a fost demarat un studiu pentru obtinerea unor fonduri de la Comunitatea Europeana.
Ministrul transporturilor Ludovic Orban declara ca Aeroportul Baneasa va fi adaptat la normele de mediu, dar acesta nu este un motiv ca aeroportul sa dispara.
"Dupa finalizarea constructiei vom administra terminalul si vom primi niste redevente anuale. Estimam ca ne vom recupera investitia in circa 10 ani", a spus, pentru DailyBusiness.ro, Catalin Ilie, deputy general manager al Blue Air.
Catalin Ilie a explicat ca decizia Blue Air de a investi in constructia acestui terminal vine ca urmare a faptului ca aeroportul Baneasa nu mai suporta fluxul de pasageri.
Prin acest contract, Blue Air urmeaza sa construiasca noul terminal pe un teren de aproximativ 5.000 de metri patrati, aflat in proprietatea Aeroportului International Aurel Vlaicu.
Se estimeaza ca pana la sfarsitul anului 2008, dupa obtinerea tuturor avizelor si aprobarilor necesare, sa inceapa construirea noului terminal Plecari. Termenul de finalizare este de opt luni de la inceperea lucrarilor. Astfel, cel mai probabil in vara anului 2009 noul terminal va fi functional, conform NewsIn.
Deoarece in ultimii trei ani a crescut numarul pasagerilor, terminalul existent nu mai face fata, sustin reprezentantii aeroportului. Acestia considera ca daca se va construi noul terminal, Aeroportul Baneasa va avea o capacitate de peste doua milioane de pasageri, implicit va creste profitul si nu in ultimul rand se vor imbunatatii conditiile oferite pasagerilor.
Daca in 2007 au tranzitat Aeroportul Baneasa aproximativ patru milioane de calatori, peste cativa ani numarul va creste la peste opt milioane de pasageri, a spus Stefan Mladin, directorul general al aeroportului Baneasa.
In plus, directorul general al aeroportului Aurel Vlaicu considera ca este necesar un al treilea aeroport pentru ca, in urmatorii ani, cu toate dotarile si modernizarile ce vor fi facute la aeroporturile din Baneasa si Otopeni, acestea nu vor face fata fluxului din ce mai mare de calatori.
Totodata, aeroportul Baneasa trebuie sa adopte masuri de protectie a mediului, iar in acest sens a fost demarat un studiu pentru obtinerea unor fonduri de la Comunitatea Europeana.
Ministrul transporturilor Ludovic Orban declara ca Aeroportul Baneasa va fi adaptat la normele de mediu, dar acesta nu este un motiv ca aeroportul sa dispara.
In luna februarie, directorul aeroportului Baneasa declara ca vor fi facute investitii de circa 15 milioane de euro pentru realizarea unui terminal pentru pasageri si a unui hangar.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu