Lucrarile la centura de ocolire a orasului Timisoara vor fi finalizate la 1 octombrie 2009 iar aceasta va fi extinsa la patru benzi, sustine ministrul Transporturilor Ludovic Orban.
"Au fost necesare unele schimbari, s-au adoptat noi solutii tehnice, cum ar fi introducerea unor lucrari cu piatra sparta, care initial erau prevazute cu balast. Avizarea acestor solutii a durat un pic, dar acum exista toate conditiile pentru ca lucrarile sa aiba un ritm normal.
Am aprobat indicatorii tehnico-economici pentru ca centura sa fie extinsa la patru benzi de circulatie, exista fonduri pentru acest lucru, iar lucrarea va fi terminata cel tarziu in octombrie 2009", a declarat Orban, citat de NewsIn.
Lucrarile la centura de ocolire a Timisoarei, in valoare de 15 milioane de euro, au inceput in 2002 si ar fi trebuit sa fie gata acum patru ani. Contractul cu fostul constructor a fost reziliat la finele lui 2006, dupa ce doar 40 la suta din lucrarile contractate au fost finalizate, blocand finantarea de la Banca Japoneza.
Contractul cu urmatoarea firma care a contractat lucrarile, Efklidis, din Grecia a fost reziliat in 2006 si s-a organizat o noua licitatie pentru executarea lucrarii, noul constructor devenind Romstrade, care are la dispozitie 20 de luni pentru asfaltarea celor 12,6 kilometri de autostrada.
Centura de ocolire a Timisoarei are o lungime de 12 kilometri si are menirea de a elimina din Timisoara traficul greu.
"Au fost necesare unele schimbari, s-au adoptat noi solutii tehnice, cum ar fi introducerea unor lucrari cu piatra sparta, care initial erau prevazute cu balast. Avizarea acestor solutii a durat un pic, dar acum exista toate conditiile pentru ca lucrarile sa aiba un ritm normal.
Am aprobat indicatorii tehnico-economici pentru ca centura sa fie extinsa la patru benzi de circulatie, exista fonduri pentru acest lucru, iar lucrarea va fi terminata cel tarziu in octombrie 2009", a declarat Orban, citat de NewsIn.
Lucrarile la centura de ocolire a Timisoarei, in valoare de 15 milioane de euro, au inceput in 2002 si ar fi trebuit sa fie gata acum patru ani. Contractul cu fostul constructor a fost reziliat la finele lui 2006, dupa ce doar 40 la suta din lucrarile contractate au fost finalizate, blocand finantarea de la Banca Japoneza.
Contractul cu urmatoarea firma care a contractat lucrarile, Efklidis, din Grecia a fost reziliat in 2006 si s-a organizat o noua licitatie pentru executarea lucrarii, noul constructor devenind Romstrade, care are la dispozitie 20 de luni pentru asfaltarea celor 12,6 kilometri de autostrada.
Centura de ocolire a Timisoarei are o lungime de 12 kilometri si are menirea de a elimina din Timisoara traficul greu.
Sursa Ziare.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu